Shop Mobile More Submit  Join Login
CharlyXNigel by konfuse CharlyXNigel by konfuse
For the Crossover Couples Jam
Starring my Nigel and :iconsaimiri:s Charly

OMG BE CAREFUL WHILE LOOKING AT THIS PIC BECAUSE OF THE SEXUAL TENSION IN THIS PIC! IT MAY LEAK OUT AND MAKE YOU DO SOMETHING YOU DON'T WANT TO DO!

Now this is the crack pairing. Both asexual. Both rarely showing any emotions.
How in the hell could those two make a child?
We'll never know.
As later as stupid. XD

enjoy. :)

Nigel(c) me
Charly (c) ~Saimiri
the jam can be found: :icontryout1980:
Add a Comment:
 
:iconsukeile:
Sukeile Featured By Owner Oct 14, 2009
Hahaha, oh my! Wow! :laughing: :heart:
Reply
:iconkonfuse:
konfuse Featured By Owner Oct 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
:lol:
Reply
:iconanimexx-gevattertod:
Animexx-GEVATTERTOD Featured By Owner Oct 1, 2009
WÄHLST DU DIE DINOSAURIER PARTEI?
Reply
:iconkonfuse:
konfuse Featured By Owner Oct 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
nö.
Reply
:iconbug-off:
Bug-Off Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
Oh yeah, the romance is just thick in this room. How are they able to keep their hands off each other?
Reply
:iconkonfuse:
konfuse Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
I really don't know.
But any moment they will bash the table to the side and then... holy shit. :O
Not suitable for little children.
Reply
:iconbug-off:
Bug-Off Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
I can totally tell.
Reply
:iconkonfuse:
konfuse Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
totally.
Reply
:iconblakeroats:
BlakerOats Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hmm, how about DNA splicing? That's how they could have a kid.
Reply
:iconkonfuse:
konfuse Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
hmm. That might be a possibility.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 29, 2009
Image Size
906 KB
Resolution
1190×833
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
202
Favourites
2 (who?)
Comments
10
Downloads
6

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×